BURSE

Regulamentul de burse poate fi consultat la adresa https://www.ubbcluj.ro/ro/studenti/burse/regulament_burse iar cererea pentru acordarea bursei se descarcă de AICI.

TAXE ȘI TARIFE

Informații detaliate în ceea ce privește taxele și tarifele UBB le puteți găsii AICI.

Cereri – regulament și termene – 2024/2025

Termene limită de depunere a cererilor pentru încheierea situațiilor școlare la sfârșitul anului universitar 2023 – 2024(întrerupere de studii, prelungire de studii, transfer, reluarea studiilor, reînmatriculări) 

Cererile se trimit prin e-mail la secretariat (edit.almasy@ubbcluj.ro) , în perioada 2-6 septembrie 2024 (model). Nerespectarea acestor termene atrage după sine EXMATRICULAREA studentului, conform regulamentelor în vigoare.

După 24/48 ore de la verificarea respectării condițiilor specificate în regulamente, referitoare la întrerupere de studii, prelungire de studii, transfer, reluarea studiilor, reînmatriculări, studentul va putea achita eventualele taxe (reînmatriculare, transfer) pe platforma academicInfo sau după caz, cu alte metode (detalii efectuare plăți 0264-590801)

 CONTRACTE DE STUDII ANUALE 

Contracte studii anuale  ZI-anii 2,3 licență și 2 master

Se completează online, pe platforma academicInfo, (2.09.2024-4.10.2024) se salvează, se semnează și se depun la secretara specializării în intervalul 2.09-8.10.2024, între orele 9-12. Opționalele vor fi cele alese în luna mai. Contractele nu se mai pot modifica după începerea anului universitar.

Contracte studii anuale ZI-anul 1, licență/master

Se completează online, pe platforma academicInfo, (2.09.2024-4.10.2024) se salvează, se semnează și se depun la secretara specializării în intervalul 2.09-8.10.2024, între orele 9-12. Contractele nu se mai pot modifica după începerea anului universitar.

Acte doveditoare pentru cazurile sociale/medicale (cazări în căminele studențești) 

Se transmit prin e-mail la secretariat (edit.almasy@ubbcluj.ro), în perioada 4-8 septembrie 2023