Secretara Extensiei Universitare este Dna. Almásy Edit.
Programul cu studenții este între orele 9-12 în fiecare zi de lucru. Pentru eficientizare lucrului vă rugăm să nu fie mai mulți decât două persoane la secretariat.
Este de notat faptul că toate anunțurile de interes public pentru studenți (lista bursierilor, situația carnetelor de studenți, etc.) sunt afișate la avizierele de pe corioadre. Prima dată vă rugăm să citiți aceste afișe.
Plata taxei de şcolarizare, a taxelor de r eexaminare precum şi a altor taxe trebuie efectuată prin mandat poştal, folosind datele de identificare de mai jos, specificând totodată natura taxei (Taxă de şcolarizare, Taxă de reexaminare etc.)
BN Trezoreria Cluj-Napoca, Universitatea Babeş-Bolyai Cluj
Cod fiscal 4305849
Cont IBAN RO35TREZ21620F330500XXXX
Cuantumul taxei de şcolarizare este de 2800 RON. Taxa de şcolarizare poate fi plătită în 4 rate cu respectarea următoarele date limită: 15 octombrie - prima rată, 15 decembrie - rata a doua, 15 martie - rata a treia şi 15 mai - ultima rată. Pentru întârzieri se percepe o dobândă zilnică de 0.07%. Dacă întreaga taxă de şcolarizare este plătită până în 15 octombrie beneficiaţi de o reducere de 10%.
Taxa de reexaminare se calculează în funcţie de numărul de credite asociat fiecărei discipline. Valoarea unui punct de credit este de 46.66 RON. Numărul de credita asociat fiecărei discipline poate fi consultat în meniul Planuri de învăţământ. Dovada plăţii taxei de reexaminare trebuie depusă la secretariat înainte de prezentarea la reexaminare.
BURSE
Cerere bursă de performanță / merit - descarcă
Perioadă de depunere 21.02 - 11.03.2022
Acte necesare pentru Bursa sociala si termenul de depunere pentru semestrul I. al anului universitar 2021-2022!
Dosarele se depun fizic la secretariatul Extensiei in perioada 27.09-12.10.2021 intre orele 9-12!
REDUCERI TAXE DE ȘCOLARIZARE
În anumite condiții Universitate Babeș-Bolyai oferă reducerea taxei de școlarizare. Mai multe informații și condițiile se regăsesc în
ACEST document, iar cererea poate fi descărcată de
AICI.
Termene limită de depunere a cererilor pentru încheierea situațiilor școlare la sfârșitul anului universitar 2020 – 2021
(întrerupere de studii, prelungire de studii, transfer, reluarea studiilor, reînmatriculări)
Cererile se trimit prin e-mail la secretariat (
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) , în perioada 6-10 septembrie 2021 (
model). Nerespectarea acestor termene atrage după sine EXMATRICULAREA studentului, conform regulamentelor în vigoare.
După 24/48 ore de la verificarea respectării condițiilor specificate în regulamente, referitoare la întrerupere de studii, prelungire de studii, transfer, reluarea studiilor, reînmatriculări, studentul va putea achita eventualele taxe (reînmatriculare, transfer) pe platforma academicInfo sau după caz, cu alte metode (detalii efectuare plăți 0264-590801)
Contracte studii anuale
Se completează online, pe platforma academicInfo, se salvează, se semnează și se transmit prin e-mail la secretariat (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.), în perioada 27 septembrie - 8 octombrie 2021.
Acte doveditoare pentru cazurile sociale/medicale (cazări în căminele studențești)
Se transmit prin e-mail la secretariat (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.), în perioada 6-10 septembrie 2021